Projekter pr. år
Personlig profil
Ekspertise relateret til FN’s Verdensmål
I 2015 blev FN's medlemslande enige om 17 Verdensmål til at bekæmpe fattigdom, beskytte planeten og sikre velstand for alle. Denne persons arbejde bidrager til følgende verdensmål:
Emneord
- Kommunikation og Informatik
- Spil
- Design
- Læring
- Computational thinking
- Teknologiforståelse
- Teknologi i undervisning og læring
- Design Thinking
- Medieforskning
- Kultur- og medieteori
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
-
Heatmapping PBL Competence Profiles
Velmurugan, G., Ejsing-Duun, S., Lindsay, E. & Scholkmann, A.
01/01/2024 → 20/12/2024
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
-
Community Drive: Community Drive: Teaching Children And Young People To Transform Cities Through Community And Data-driven Methods
Magnussen, R., Mechlenborg, M., Pedersen, D. B., Stjernfelt, F., Larsen, B., Misfeldt, M., Ejsing-Duun, S., Hanghøj, T., Andersen, H. T., Christensen, T. H. B., E. Mogensen, P., Pedersen, J. M., de Neergaard, M., Rasmussen, L. L. L. M. M., Rusmann, A., Hvillum, L. S. Ø., Fog, H. S., Reng, L. & Saddiqa, M.
01/05/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
GBL21: Game-Based Learning in the 21st Century
Hanghøj, T., Ejsing-Duun, S., Kure Kattenhøj, M. & Jensen, E. O.
01/12/2017 → 30/04/2023
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Work-in-Progress: How to assess Collaboration in Problem-Based Learning to Promote Sustainability in Future Engineers
Velmurugan, G., Munk Andersen, S., Lisborg, S. & Ejsing-Duun, S., jun. 2023, Transforming Engineering Education. Guerra, A., Chen, J., Lavi, R., Bertel, L. B. & Lindsay, E. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 148-153 6 s. (International Research Symposium on PBL).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil586 Downloads (Pure) -
‘Does it matter?’: Learning through Aesthetic Experiences in a Higher Education Communication Design Course
Ejsing-Duun, S. & Pischetola, M., okt. 2023, I: Postdigital Science and Education. 5, 3, s. 799-822 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Implementation in Design-Based Research Projects: A Map of Implementation Typologies and Strategies
Duus Henriksen, T. & Ejsing-Duun, S., nov. 2022, I: Nordic Journal of Digital Literacy. 17, 4, s. 234–247 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil56 Downloads (Pure) -
Kritisk-æstetiske scenarier i teknologiforståelse - en tværfaglig tilgang
Philipps, M. R., Fougt, S. S. & Ejsing-Duun, S., 21 dec. 2022, I: Acta Didactica Norden. 16, 4, 33 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil44 Downloads (Pure) -
No Filter Society: Når fremtiden banker på
Bye Juul, T., Kinch, S., Ejsing-Duun, S. & Dalum, J., 2022, I: Unge Pædagoger. 4Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Priser
-
Top downloaded paper
Ejsing-Duun, Stine (Modtager) & Skovbjerg, Helle Marie (Modtager), 30 apr. 2020
Pris: Øvrige priser
Aktiviteter
-
International Research Symposium on PBL
Stine Ejsing-Duun (Arrangør), Giajenthiran (Kalle) Velmurugan (Arrangør) & Sanne Lisborg (Arrangør)
23 jun. 2023Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
-
International Journal of Child-Computer Interaction (Tidsskrift)
Stine Ejsing-Duun (Redaktør)
nov. 2022 → nov. 2023Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Redaktør af tidsskrift › Forskning
-
The Challenges of Designing Learning Games: Interviewing Professional Learning Game Designers
Stine Ejsing-Duun (Foredragsholder) & Thorkild Hanghøj (Foredragsholder)
6 okt. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Making Global Citizenship Education for the Arts & Humanities
Stine Ejsing-Duun (Arrangør), Saskia Schabio (Arrangør) & Magda Pischetola (Deltager)
28 sep. 2022Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
-
Inquiry through making and playing with objects, spaces, and situations
Stine Ejsing-Duun (Arrangør)
1 jun. 2022 → 3 jun. 2022Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
Presse/medier
-
Debat: Egelunds finanslovsbesparelser rammer Tesfayes praksisnære ambitioner
Thorkild Hanghøj, Rikke Magnussen & Stine Ejsing-Duun
15/11/2023
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
AAU-ledelsen mørklagde udflytningsplan for medarbejderne
Anne Marie Kanstrup, Stine Ejsing-Duun, Maja Lis Lundemark Andersen, Bendt Torpegaard Pedersen, Per Michael Johansen & Jesper Lindgaard Christensen
03/02/2022 → 03/02/2022
4 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Underviser: Det giver ingen mening at lukke populære uddannelser med høj beskæftigelse
03/02/2022
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Job at risk as Danes force big-city universities to downsize
Hanne Tange, Anne Marie Kanstrup, Per Michael Johansen & Stine Ejsing-Duun
18/01/2022
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Temaafsnit 3: Stine Ejsing-Duun om skabende processer i onlineundervisning
12/10/2020
1 Mediebidrag
Presse/medie