Projekter pr. år
Personlig profil
Emneord
- Uddannelse
- Teknologi i undervisning og læring
- Filosofi
- Pædagogisk tænkning
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
-
Digitalt Uddannelseslaboratorium DUIT
Dau, S., Kjærgaard, T., Helverskov Horn, L., Wahl, C., Nielsen, A., Pedersen, A., Gro-Nielsen, B., Falk, L., Bach Jensen, L., Landbo Larsen, L., Gudiksen, M., Bech Lukassen, N., Broe Knudsen, T., Tait, A., Gnaur, D., sorensen, E., Voldbjerg Andersen, H., Grum, H., Otrel-Cass, K., Md. Saifuddi, K. & Østergaard, R.
01/09/2013 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
PhD projekt: Rhizomatisk læring i et digitalt habitat - netværket og individet i læreprocessen
30/11/2013 → 01/10/2016
Projekter: Projekt › Forskning
-
Demonstrationsskoleprojekt: Elevernes egenproduktion og elevinddragelse med it.
01/08/2012 → 12/01/2016
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Hvidbog om Refleksiv praksislæring
Lukassen, N. B., Kjærgaard, T., Horn, L. H. & Valbak-Andersen, C., 2020, University College Nordjylland, UCN.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
-
Læringsstrategier og strategisk undervisning
Lukassen, N. B. & Kjærgaard, T., 2020, I: CEPRA-striben - tidsskrift for Evaluering i Praksis.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Identifying learning strategies and developing metacognitive thinking – in a teacher educational setting
Lukassen, N. B. & Kjærgaard, T., 2019.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Rhizomes and plateaus: A study of digital communities of practice in University College English Teaching
Kjærgaard, T., 2017, (Afsendt) I: Designs for Learning.Bidragets oversatte titel :Rhizomer og plateauer: Et studie i digitale praksisfællesskaber i læreruddannelses engelskundervisning Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Deep Learning in Open Source Learning Streams
Kjærgaard, T., 2016, Deep Learning: Fundamentals, Methods and Applications. Porter, J. (red.). Nova Science Publishers, ( Education in a Competitive and Globalizing World).Bidragets oversatte titel :Dybdelæring i en åben læringsstrøm Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review