Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
Projekter
- 2 Afsluttet
-
GBL21: Game-Based Learning in the 21st Century
Hanghøj, T., Ejsing-Duun, S., Kure Kattenhøj, M. & Jensen, E. O.
01/12/2017 → 30/04/2023
Projekter: Projekt › Forskning
-
Sæt skolen i spil
Hanghøj, T., Henningsen, B. S., Misfeldt, M., Lieberoth, A. & Jensen, E. O.
01/03/2015 → 01/07/2017
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Enhancing Mathematical Reasoning in Primary School With the Strategic Board Game Othello
Jensen, E. O., Nehammer, E. M. H. & Eriksen, A. L., 29 sep. 2023, Proceedings of the 17th European Conference on Games Based Learning, ECGBL 2023. Spil, T., Bruinsma, G. & Collou, L. (red.). Academic Conferences and Publishing International, Bind 17. s. 289-295 7 s. (Proceedings of the European Conference on Games-based Learning, Bind 2023-October).Bidragets oversatte titel :Udvikling af matematisk ræsonnement i grundskolen med det strategiske brætspil Othello. Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil4 Downloads (Pure) -
Facilitating an Educational Board Game Jam: Analysing Different Game Design Strategies
Hautopp, H., Hanghøj, T., Händel, V. D., Laraignou, A. S., Jensen, E. O. & Gundersen, P. B., 2023, Proceedings of the 17th European Conference on Games Based Learning, ECGBL 2023. Spil, T., Bruinsma, G. & Collou, L. (red.). 1 udg. Academic Conferences and Publishing International, Bind 17. s. 242-250 9 s. (Academic Bookshop Proceedings Series; Nr. 1, Bind 17).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil30 Downloads (Pure) -
Spil, læring og matematikundervisning – et scenariedidaktisk perspektiv
Jensen, E. O., 2023, Aalborg Universitetsforlag. 261 s.Publikation: Ph.d.-afhandling
Åben adgangFil59 Downloads (Pure) -
Brætspil i matematikundervisningen
Jensen, E. O., 2022, Håndbog i Scenariedidaktik. Skov Fougt, S., Bundsgaard, J., Hanghøj, T. & Misfeldt, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 190-202 13 s. (Didaktiske studier).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Digital game-based learning in K-12 mathematics education: a systematic literature review
Hussein, M. H., Ow, S. H., Elaish, M. M. & Jensen, E. O., mar. 2022, I: Education and Information Technologies. 27, 2, s. 2859-2891 33 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
23 Citationer (Scopus)