Projekter pr. år
Samarbejde i de sidste fem år
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Junctures: Junctures of change' in the integration of young refugees
Vitus, K., Skovdal, M. & Dånge, L.
Danmarks Frie Forskningsfond | Samfund og Erhverv
01/01/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
In the midst of a paradigm shift from integration to repatriation: Insights into the experiences of young refugees and local integration policy workers during 2018 to 2020
Dånge, L., 2022, Aalborg Universitetsforlag. 73 s.Bidragets oversatte titel :Midt i et paradigmeskifte fra integration til repatriering : Indsigt i unge flygtninges og lokale integrationsmedarbejderes oplevelser og erfaringer i årerne 2018 til 2020 Publikation: Ph.d.-afhandling
Åben adgangFil183 Downloads (Pure) -
Can Schools Support HIV/AIDS-Affected Children? Exploring the ‘Ethic of Care’ amongst Rural Zimbabwean Teachers
Campbell, C., Andersen, L. B., Mutzikiwa, A., Madanhire, C., Nyamukapa, C. & Gregson, S., 2016, I: PLOS ONE. 11, 1, s. 1-22 22 s., e0146322.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang19 Citationer (Scopus) -
Factors shaping the HIV-competence of two primary schools in rural Zimbabwe
Campbell, C., Andersen, L. B., Mutsikiwa, A., Pufall, E., Skovdal, M., Madanhire, C., Nyamukapa, C. & Gregson, S., 15 mar. 2015, I: International Journal of Educational Development. 41, s. 226 236 s., 41.Bidragets oversatte titel :Faktorer som påvirker to folkeskolers HIV kompetence i Zimbabwes landdistrikter Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
6 Citationer (Scopus) -
Re-thinking children’s agency in extreme hardship: Zimbabwean children draw-and-write about their HIV-affected peers
Campbell, C., Andersen, L. B., Skovdal, M., Madanhire, C., Mutsikiwa, A. & Nyamukapa, C., 15 mar. 2015, I: Health & Place. 31, 31Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
15 Citationer (Scopus) -
Spatialising resilience: HIV-affected learners accounts of schools as coping resources in rural Zimbabwe
Andersen, L. B., 2013.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Aktiviteter
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Kathrine Vitus (Forperson), Holger Jahnke (Næstforperson), Katja Holz (Medlem), Magdalena Jäger (Medlem), Louise Buhl Andersen (Medlem) & Morten Skovdal (Medlem)
2021 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Institut for Sociologi og Socialt Arbejde (Organisation)
Kathrine Vitus (Forperson), Morten Skovdal (Næstforperson), Louise Dånge (Medlem), Mikkel Rytter (Medlem), Kristina Grünenberg (Medlem), Stinne Østergaard Poulsen (Medlem), Katrine Syppli Kohl (Medlem), Ditte Krogh Shapiro (Medlem), Steffen Bo Jensen (Medlem), Zachary Whyte (Medlem), Amina Barghadouch (Medlem) & Christian Albrekt Larsen (Medlem)
2021 → …Aktivitet: Medlemskab › Bestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Kathrine Vitus (Forperson), Holger Jahnke (Næstforperson), Katja Holz (Medlem), Magdalena Jäger (Medlem), Louise Buhl Andersen (Medlem) & Morten Skovdal (Medlem)
2020 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Kathrine Vitus (Forperson), Holger Jahnke (Næstforperson), Katja Holz (Medlem), Magdalena Jäger (Medlem), Louise Buhl Andersen (Medlem) & Morten Skovdal (Medlem)
2019 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Europa Universität Flensburg - EUF (Ekstern organisation)
Kathrine Vitus (Forperson), Holger Jahnke (Næstforperson), Katja Holz (Medlem), Magdalena Jäger (Medlem), Louise Buhl Andersen (Medlem) & Morten Skovdal (Medlem)
2018 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe