Jeg er lektor i organisationskultur og ledelse ved det humanistiske fakultet i institut for Kultur og Læring ved Aalborg Universitet i Danmark.

Min specifikke forskningsprofil er bygget op omkring ledelse af forandringsprocesser og organisationskultur. Som aktionsforsker er jeg involveret i bestyrelser i flere organisationer.  FN´s verdensmål, andelsbevægelsen og forbrugerdrevne organisationer og deltager involverende aktionsforskning er mine store interesseområder.

Med en teknisk videreuddannelse og en forskerprofil har jeg en baggrund som ikke er typisk for en forsker ved et humanistisk fakultet. Jeg har en bred forståelse som forsker og underviser. I 2019 og 2022 blev jeg udnævnt til Årets Underviser i Instituttet.

Medlem af The European School of Governance, I The Gaia Storytelling Lab sammen med Kenneth Mølbjerg & David M. Boje.

• Verdensmål 6 - Rent vand og sanitet
  • Verdensmål 12 - Ansvarligt forbrug og produktion