Projekter pr. år
Personlig profil
Emneord
- Psykologi
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
-
Deltagelse og Situeret Ulighed i børnelivets institutioner
Røn Larsen , M., Højholt, C., Szulevicz, T., Tybjerg, G. M., Knudsen, R. & Jensen, S. K.
02/05/2023 → 31/07/2026
Projekter: Projekt › Forskning
-
Et praksisnært PPR
Szulevicz, T., Arnfred, J. B. & Jensen, S. K.
01/03/2023 → 01/03/2025
Projekter: Projekt › Forskning
-
Partnership for research in elderly care education
Wegener, C., Møller, B. L., Rohwedder, A., Thomassen, A. O., Brix Roed , K., Dybdal, R., Dyhrberg Rasmussen, M., Schmidt Laursen , A. & Szulevicz, T.
05/11/2020 → 30/04/2022
Projekter: Projekt › Andet
-
SDQ som basisredskab i PPR?
Szulevicz, T. & Arnfred, J. B.
01/08/2020 → 30/06/2022
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Conflicting norms in Danish and Norwegian educational psychology counselling
Szulevicz, T., Moen, T. & Caspersen, J., 2024, (Accepteret/In press) I: Nordic Journal of Wellbeing and Sustainable Welfare Development.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Working title: Social Cohesion as a Didactic Category in Schools and a Facilitator for Participation Possibilities: How COVID-19 ruptured didactic structures and created new knowledge of preventing school attendance problems
Walther-Hansen, W. G. & Szulevicz, T., 2024, (Under udarbejdelse) I: Danish Journal of Eduaction Studies.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
A Qualitative Perspective on the Status of the Master’s Thesis in Higher education: – A Commentary on ‘Social Normativity of Research Methods and the Methodological Discrepancy Between Mainstream Psychological Research and Danish Psychology Students’ Master’s Thesis Projects’
Szulevicz, T. & Lund, P. C., sep. 2023, I: Integrative Psychological & Behavioral Science. 57, 3, s. 1050–1064 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
A Structured Learning Environment: The Generic Nature of Recommendations in Psychoeducational Reports
Szulevicz, T. & Arnfred, J. B., 25 sep. 2023, (E-pub ahead of print) I: International Journal of Inclusive Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Diagnoser i specialpædagogik: Et kritisk perspektiv
Szulevicz, T. & Brinkmann, S., 2023, Specialpædagogik: En fagdidaktik. Schleicher, A. B. & Schleicher, S. B. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 235-246Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Aktiviteter
-
Specialevotering ved Københavns Universitet
Thomas Szulevicz (Eksaminator)
21 mar. 2024Aktivitet: Censoraktivitet og eksaminering › Ekstern censoraktivitet
-
PPR og den pædagogiske psykologi: Potentialer og dilemmaer
Thomas Szulevicz (Foredragsholder)
13 mar. 2024Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Aarhus University (Ekstern organisation)
Thomas Szulevicz (Medlem)
2024 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
-
Institut for Kommunikation og Psykologi (Organisation)
Thomas Szulevicz (Forperson)
2024 → …Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
-
Vendsyssel Bo og STU (Ekstern organisation)
Thomas Szulevicz (Medlem)
2024 → …Aktivitet: Medlemskab › Bestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation
Presse/medier
-
Rema 1000-købmand og eksforstander satser i stationsby
12/12/2023 → 13/12/2023
4 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
-
-
-